Skoči na glavno vsebino
Select Page

Navodila – informacije o projektih na spletnih straneh partnerjev

6. 9. 2024

Vsak partner na spletni strani oblikuje stran, ki mora vsebovati spodaj navedene vsebine. Pripravili smo primer pravilne postavitve, ki ga lahko uporabite (postavitev, besedilo in logotipe).

Dostop do logotipov:

Logotip RS Ministrstvo za izobraževanje je na voljo tukaj.

Emblem EU z izjavo „Financira Evropska unija – NextGenerationEU“ je za prenos dostopen v Centru Evropske komisije za prenos vizualnih elementov.

Logotip Načrta za okrevanje in odpornost je na voljo tukaj.

Slika z vsemi tremi logotipi (izposojeno od UP PeF)

 

Generativna umetna inteligenca v izobraževanju

 

  1. Šifra projekta NRP: 3350-24-3502
  2. Datum začetka projekta: 21. 5. 2024
  3. Konec projekta: 31. 5. 2026
  4. Financer: Republika Slovenija, Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje in Evropska unija – NextGenerationEU
  5. Vrednost: 1.000.000,00 EUR
  6. Sredstva Osnovne šole Oskarja Kovačiča Škofije: 27.125,92 EUR
  7. Nosilna organizacija: Zavod Antona Martina Slomška
  8. Sodelujoče organizacije: UP PEF, UM PEF, UL PEF, Zavod RS za šolstvo, Institut “Jožef Stefan”, UL FF, UL FRI, UM FERI, OŠ Škofije
  9. Sodelujoči na Osnovni šoli Oskarja Kovačiča Škofije: Valentina Baričič, Boštjan Debelak, Mirjana Pisk, Alenka Turk
  10. Povzetek:

V projektu Generativna UI v izobraževanju smo v središče postavili na učenca osredinjeno učenje in poučevanje. To pomeni, da je ključno izhodišče in namen projekta proučevanje, načrtovanje ter aplikacija smernic za smiselno rabo GUI v učenju in poučevanju z namenom podpore doseganja učnih ciljev. Teoretične osnove projekta izhajajo iz dveh v pedagoški stroki uveljavljenih modelov:

  1. TPACK modela, ki učitelje usmerja k didaktično osmišljenemu pristopu in izboru ustrezne tehnologije, ki sta komplementarna in hkrati podpirata proces učenja in poučevanja ter
  2. SAMR modela, ki omogoča presojanje stopnje oz. kakovosti uporabe tehnologije (v tem primeru umetne inteligence) v procesu učenja in poučevanja, v smislu refleksije o njeni dodani vrednosti pri doseganju zastavljenih vsebinskih in procesnih ciljev ter kompetenc učencev.

Jedro projekta predstavlja preplet treh področij: i) raziskovanje področja GUI, ii) preizkušanje pedagoških pristopov v povezavi z GUI ter iii) ustreznih vsebin in aplikacij (z UI), ki lahko v procesu poučevanja in učenja podprejo tako učitelja kot učenca.

 

  1. Projektni rezultati:

 

  • Raziskati pomen GUI na percepcijo in spreminjanje učenja in poučevanja z vidika različnih deležnikov, z razmislekom o didaktičnih, pravnih, finančnih ter etičnih vidikih rabe GUI v vzgoji in izobraževanju pri nas.
  • Analizirati stanje in potrebe VIZ za smotrno in učinkovito uporabo GUI v vzgojno-izobraževalnem procesu v Sloveniji.
  • Pripraviti in preveriti/preizkusiti izhodiščne smernice za smotrno in učinkovito uporabo GUI za sodobno učenje in poučevanje učiteljev ter učencev.
  • Priprava, izvedba in evalvacija vzorčnih učnih scenarijev na področju rabe UI v izbranih VIZ.
  • Priprava Smernic za smotrno in učinkovito uporabo GUI za in v izobraževanju.

 

Projekt v okviru Načrta za okrevanje in odpornost financirata Republika Slovenija in Evropska unija – NextGenerationEU.

Povezava na spletno mesto noo.gov.si

 

 

 

Dostopnost